کارت های ویزیت متناسب با اینکه حوزه ی فعالیت شرکت چیست می توانند انواع مختلفی داشته باشند. شما با به کار گیری مهارت هایی که با اصول آموزش طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ یاد می گیرید می توانید هر یک از انواع کارت ها را در طرح ها و سایز های مختلف مورد علاقه تان ایجاد کنید.

روند قرار دادن کارت ویزیت Spot UV با آنچه شما به آن عادت کرده اید متفاوت است. از آنجا که پوشش اشعه ماورا UV بنفش واقعاً “منتشر نشده” است ، ناحیه چاپ شده و ناحیه UV Spot به پرونده های جداگانه ای نیاز دارند.

مناطق UV (منطقه) و غیر UV
بدانید که هدف از پوشش ماورا بنفش پوشش دادن به کل قسمت مسطح نقشه نیست ، بلکه پوشش دادن برخی مناطق از نقشه است. به قسمتهای مهم کارت ویزیت که برجسته است فکر کنید. نه تنها این ، شما می توانید با پوشش اشعه ماورا business بنفش ایجاد کنید و کارت ویزیتی ایجاد کنید که تأثیر فوری بر مخاطب بگذارد.

 

منطقه منتشر شده
در دوره آموزش طراحی کارت ویزیت پیشرفته می بینید که قسمت چاپ شده نقشه به لایه ها یا جلوه های خاصی برای آماده سازی آن برای نور UV نیاز ندارد. به طور خاص ، می توانید برخی از مواردی را که می خواهید فقط لکه های ماورا UV بنفش داشته باشند بگذارید ، روی زیر کلیک کنید و همان اثر “اربک” را بگذارید.

کارت های کسب و کار پوشش UV UV – اثر Arbak

در این مثال ، “m” از چاپ خارج شد ، فقط پرتقال کامل با اشباع کل قسمت پشتی چاپ شد. پوشش UV نقطه ای برای ایجاد “m” اثر “Ghost” اعمال شده است و شما فقط می توانید آن را در زوایای خاص در نور ببینید … این یکی از کارت های بازرگانی مالک است ، ما هر بار WOW دریافت می کنیم و اکثر مشتریان آن را می خواهند برای کارت ویزیت آنها.

نمایش اشعه ماورا area بنفش و منطقه چاپی نقطه ای – M

ناحیه UV
باور کنید یا نه ، تهیه یک پرونده نقطه UV برای کارت ویزیت چندان سخت نیست. به این روش فکر کنید ، پوشش UV به سادگی یک رنگ واضح است که می توانید روی هر شی در طراحی خود قرار دهید. بنابراین ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از رنگ سیاه (100٪ K) استفاده کنید که نشان دهنده مناطقی است که پوشش UV اعمال می شود. همه چیزهایی که در پرونده UV به رنگ سفید باقی مانده است ، لکه های UV اعمال نمی شوند. هر چیزی که سیاه باشد (100٪ K) ، خواهد بود. درست مثل آن

[Note color = ”# d1d7c7 ″] من انجام این کار را در فتوشاپ توصیه نمی کنم زیرا لایه از راه دور منتقل می شود و یک لبه دندانه دار ایجاد می شود ، از یک تصویرگر به جای لبه های واضح و زیبا استفاده کنید. [/ توجه داشته باشید]

لایه پوشش UV

آرم جلوی کارت برای ما مهم است بنابراین می خواستیم برجسته باشد. ما چطور اینکار را کردیم؟ نقطه ماورا course بنفش البته! فقط وقتی کارت را نگاه می کنید به سمت شما بلند می شود.

 

تبلیغ یک تجارت باغبانی در واقع بسیار ساده تر از آن است که شما فکر می کنید. خدمات پستی ایالات متحده دسترسی به هر صندوق پستی را که خدمت می کنند بدون آدرس بخش خاصی آسان کرده است. این سرویس Every Door Direct Mail یا E.D.D.M است.

روند کار تا آنجا که می تواند اساسی باشد:

کارت پستال ، بروشور ، جزوه یا بروشور EDDM را مطابق با دستورالعمل های اندازه USPS چاپ کنید
مطابق مقررات نامه الکترونیکی قطعات EDDM خود را بسته بندی کنید
اسناد ، بسته ها و قیمت را از طریق پست به EDDM به اداره پست شهری که در آن نامه پستی ارسال می شود ، انتقال دهید.
برای راهنمای دقیق تر همه نامه های مستقیم درب منزل ، به پست ما مراجعه کنید: 3 مرحله ساده برای موفقیت در هر پست مستقیم.

اتصال آفلاین و متصل
وی در حین مکالمه با مشتری اظهار داشت که بیشتر کامیوندارانش به عنوان اثبات مهارت وی به عنوان یک باغبان ، از پروژه های باغبانی که در گذشته به اتمام رسیده اند ، عکس می خواهند. وی یک وب سایت موجود با گالری عکس دارد که در صورت درخواست ، چشم اندازهای خود را به آن می فرستد.

با درج کد QR در گرافیک کارت پستال ، جزوه ، جزوه یا کتابچه EDDM ، وی می تواند نامه الکترونیکی چاپی خود را به اینترنت متصل کند. کد QR به سایتی مناسب برای موبایل منتهی می شود که مشتریان بالقوه می توانند گالری عکس گرفته شده در کارهای اخیر محوطه سازی را مشاهده کنند. ما همچنین در مورد استفاده از کد QR برای افزودن فیلم برای تعامل بیشتر با نامه پستی آن در EDDM صحبت کردیم.

یک فراخوان برای اقدام ایجاد کنید
ایجاد ارزش برای نامه EDDM شما با ایجاد یک فراخوان عملی همراه است. شما باید اقدامی را به مشتری اضافه کنید تا درصورت دسترسی بیشتر به موضوع ، اقدام کند. به چشم انداز جدید خود بگویید چه کاری باید انجام دهد و کجا باید برود.

آیا می خواهید آنها با شما تماس بگیرند؟ آیا می خواهید یک فرم در سایت شما پر کنند؟ آیا می خواهید صفحه فیس بوک شما را دوست داشته باشند. فراخوان این اقدامات باید گسترده و مسئولانه باشد. آنها باید به وضوح قابل مشاهده باشند و در طراحی شما از اولویت برخوردار باشند. برخی از مثالهای دعوت به عمل عبارتند از:

برای مشاوره رایگان اکنون با ما تماس بگیرید!
درخواست ارزیابی رایگان کنید!
مثل ما در فیس بوک!
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید!
اطمینان حاصل کنید که دعوت به عمل با آنچه شما پیشنهاد می کنید مرتبط است. اگر کوپن تخفیف ارائه می دهید ، برای اینکه سریع پاسخ دهید ، زمان آن را حساس کنید. با اصطلاحات “اکنون” ، “امروز” یا “در حالی که سهام ادامه دارد” احساس فوریت ایجاد کنید.