در این مقاله آموزشی موشن گرافیک میخواهیم به این مورد بپردازیم که چگونه فیلم های جذاب بازاریابی ایجاد کنیم که کاربران را درگیر خود کند. بدین ترتیب آموزش موشن گرافیک ساده مطرح میشود که با کمترین هزینه ساخته میشوند و با خاصیت مینیمالی خود میتوانند با کاربران درگیری ایجاد کرده و آن ها را به خود جذب نمایند.
مجموعه ای از آموزش موشن گرافی با مراحل بر اساس تجربه بهترین شرکت های ویدیویی را برای روند ایجاد ویدیوی متحرک جذاب بررسی کنید.
بنابراین ، شما یک محصول عالی دریافت کردید اما در درک نحوه کار آن برای مشتریان احتمالی مشکل دارید. این یک مشکل غیرمعمول نیست – به خصوص در طاقچه امروزی مانند فناوری ، که اغلب برای دانستن آن به مشتریان موجود اعتماد می کند.
خبر خوب این است که بازاریابی ویدئویی تعدادی ابزار در اختیار دارد تا به این موضوع بپردازد. و هیچ راهی بهتر از ویدئوهای توضیحی برای توصیف این شرایط وجود ندارد.
توضیح دهندگان مطالب کوتاه و مقرون به صرفه ای هستند که برای پرورش مخاطب شما طراحی شده اند ، آنها را به دمپایی های خود منتقل می کنید و همچنین داستان های متحرک و جذاب را جذاب می کنید.

اما با توجه به پتانسیل وسیع و انعطاف پذیری آنها ، مفسران از نظر اجرا و توسعه می توانند از جهات مختلفی متفاوت باشند – هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین روش در حین پیش تولید ، آنها می توانند کمی دلهره آور باشند. .

بنابراین ، در این بخش ، من مفیدترین توصیه ها را از بهترین شرکت های ویدیویی موجود در اینجا جمع آوری کرده ام تا شما را در روند ناخن زدن ویدیوی توضیحی پویا از ابتدا راهنمایی کند.

طراحی فیلم های متحرک
قبل از شروع: محصول و مخاطبان خود را بفهمید
یک اشتباه رایج در بازاریابی این است که محصول (یا مخاطبان) خود را اشتباه درک کنید. بله آل به نظر من کاملاً چرند بود ، به نظر می رسد BT برای من هم نیست ، به نظر می رسد BT برای من نیست ، به نظر می رسد BT برای من نیست.

بنابراین ، قبل از اینکه حتی به عناصر مختلف فیلم خود فکر کنید ، باید با پاسخ دادن به دو سوال ساده (اما ضروری) شروع کنید:

مخاطب شما کیست؟
تلاش های بازاریابی شما هدف مشخصی دارند: رسیدن به مخاطبان هدف. اگر حتی نمی دانید با چه کسی صحبت می کنید چگونه می توانید پیام خود را به طور م effectivelyثر انتقال دهید؟

با تصور اینکه مشتری های ایده آل شما چگونه هستند شروع کنید. یک روز عادی برای آنها چگونه است؟ چه چیزی آنها را مورد علاقه و آزار قرار می دهد؟ پس از داشتن یک تصویر دقیق ، می توانید آن را با داده های واقعی جمع آوری شده توسط تیم بازاریابی و تحقیقات خود مقایسه کنید.

منظور آنها از محصول شما چیست؟
ویدیوی شما به مخاطبانی می رسد که هرگز نام تجاری یا محصول شما را نشنیده اند ؛ بنابراین ، چرا آنها باید به صحبت های شما اهمیت دهند؟

این ساده است: زیرا مخاطبان شما مشکلی دارند که باید حل شود و محصولات شما می توانند این مشکلات را برای آنها انجام دهند.

همین که بفهمید محصول شما چیزی فراتر از یک محصول است ، درمورد آن به عنوان یک راه حل فکر خواهید کرد. این بدان معنی است که ویدیوی شما بیش از ویژگی های آن باید بر مزایای محصول شما متمرکز باشد.

داشتن یک ایده روشن از معنای محصول شما برای مشتریان شما باید اولین قدم مهم نه تنها در فرآیند پیش آماده سازی بلکه در کل استراتژی بازاریابی شما باشد. در غیر این صورت پیام شما در بین مخاطبان شما طنین انداز نمی شود و تمام تلاش های شما به هدر می رود.

نوشتن ایده های خود (روش صحیح)
همه فیلم های مورد علاقه شما قبل از فیلمنامه آمده اند. اما فیلمنامه فقط نباید بداند چه کسی چه زمانی می گوید: همچنین به شما کمک می کند دیدگاه خود را سازماندهی کنید.

حتی اگر قطعه شما به چیزی که نوشته اید به نظر نرسد ، فیلمنامه بخشی جدایی ناپذیر از هر فرایند ایجاد ویدیو است. در اینجا چند نکته برای شروع وجود دارد:

از صفحات خالی نترسید: فقط نوشتن را شروع کنید! مهم نیست که خوب یا بد است. ایده ها را ادامه دهید و اجازه دهید ویرایش بعداً انجام شود. یک صفحه خالی می تواند بدترین دشمن خلاقیت باشد ، بنابراین بهتر است اولین کلمات را حذف کنید.
آن را کوتاه و شیرین نگه دارید: فیلم های تشریحی کوتاه هستند ، معمولاً بیش از 90 ثانیه نیست. این به یک اسکریپت حدود -300 کلمه ای می رسد که در آن ایده اصلی در 80 کلمه اول ارائه شده است. مطمئناً ، شما می توانید خیلی دور بروید ، اما نه خیلی زیاد. هیچ کس وقت ندارد که یک فیلم توضیحی طولانی را بگذارد ، مهم نیست که چقدر آن را جالب ساخته اید.
به عنوان نمونه ، ببینید چگونه فیلم زیر می تواند مشکل را برای بیش از 30 ثانیه برای مخاطب توضیح دهد و آن را حل کند.

رفتن به Storyboarding: هنگامی که کم و بیش اسکریپت خود را روی اسکریپت خود به حداقل رسانده اید ، مراحل کار خود را با Storyboard دنبال کنید. این یک طرح کلی از چیزی است که فکر می کنید ویدیوی شما باید چگونه باشد. این باید شامل تمام عملکردها ، عکس های دوربین و انتقال ها باشد. یک استوری بورد دقیق می تواند از یک فیلمنامه مفیدتر باشد ، مخصوصاً وقتی صحبت از فیلم هایی با تصاویر متحرک باشد.
مثال استوری بورد
نمونه ای از یک صفحه داستان

یافتن سر ویدیوی شما
این قسمت دشوار از روند مربوط به آن چیزی است که من در مورد شناخت مخاطبانم به شما گفته ام. مشتریان شما چگونه صحبت می کنند؟ چه کلماتی در آنها طنین انداز است؟ آیا می توانید با آنها صمیمی و صمیمی صحبت کنید یا از واژه های فنی و رسمی استفاده می کنید؟

هر چند به عنوان یک قاعده کلی ، هر کدام مخاطب فردی است ، من به شما توصیه می کنم ویدیوی خود را تا حد ممکن ساده و خنده دار نگه دارید. با این حال ، بیشتر افراد قصد دارند به قطعات شما برخورد کنند ، زیرا آنها به دنبال کمک با یک کاوشگر خاص هستند.