اهالی کوپرتینو با تأیید وجود مشکلات صوتی در AirPads Pro در صفحه ای در قسمت پشتیبانی وب سایت خود، از از دارندگان این محصولات خواسته اند تا برای تعمیر رایگان این محصولات به فروشگاه های اپل مراجعه کنند.

این مشکلات برای ایرپادهایی که قبل از اکتبر سال جاری (2020) طراحی و تولید شده اند، وجود دارد. ایجاد صداهای عجیب و غریب وترک خوردن هنگامی که صدای AirPads در اوج است یکی از مشکلاتی است که کاربران این محصول تجربه کرده اند.

برخی کاربران همچنین در مورد عملکرد نامناسب سیستم حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation | ANC) ایرپادز پرو شاکی هستند. برخی مواقع صداهای ناشی از حرکت ماشین‌ها و وجود ترافیک یا صداهایی که به واسطه رد شدن هواپیما از آسمان به گوش می‌رسد، توسط سیستم حذف نویز فعال ایرپادز پرو جلوی ورود آن‌ها به گوش گرفته نمی‌شود. همچنین بعضی افراد در مورد عملکرد نامناسب سیستم بیس آن نیز ابراز ناراحتی کرده‌اند. کاربران می‌توانند در طرح تعمیر رایگان ایرپادز پرو شرکت کرده و با مراجعه به اپل استور یا متخصصان مورد تأیید کمپانی اپل، نسبت به انجام چنین امری اقدام کنند.

شما می‌‌توانید پیش از مراجعه، با مسئولان اپل استور هماهنگ کرده یا با پشتیبانی اپل تماس بگیرید یا در بدترین حالت، به یکی از مراکز مورد تأیید کوپرتینویی‌ها مراجعه کنید. به این ترتیب قطعاتی از ایرپادز پرو که حاوی ایراداتی بوده، به صورت رایگان تعویض شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مسئولان اپل در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که کیس ایرپادز پرو تحت هیچ شرایطی در این طرح شرکت نخواهد کرد و حتی در صورت تعویض هدفون‌های بی‌سیم، کیس آن تعویض نخواهد شد.

اگر شما نیز از جمله دارندگان ایرپادز پرو هستید، آیا تا به حال با چنین مشکلی مواجه شده‌اید؟ لطفا تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.