در پی اعلام تایید شرکت سازنده در مورد مشکلی که برای کاربران پس از انتشار آپدیت به وجود آمده است، این شرکت بیان کرد که آپدیت Openeta 3 برای OxygenOS 11 اطلاعات کاربران تلفن های OnePlus 8/8 Pro را کاملاً پاک کرده و این آپدیت به طور تصادفی برای برخی از کاربران ارسال شده است ، این نسخه “پایدار” Openeta 3 است. به کاربران شرکت ارائه می دهد قبل از انجام به روزرسانی ، از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و همچنین بررسی کنید که آیا این نسخه به روزرسانی Openeta است.

تقریباً دو هفته از عرضه OxygenOS 11 Open eta 3 برای دستگاه های OnePlus 8 و 8 Pro می گذرد. اما در برخی از انجمن های OnePlus ارسال هایی وجود دارد که اعلام می کند تمام اطلاعات برخی از تلفن های هوشمند OnePlus 8 و 8 Pro با انتشار Stable Open eta 3 حذف شده است. اکنون وان پلاس این موضوع را تأیید کرده و بیانیه ای منتشر کرده است.

“ما می دانیم که برخی از کاربران نسخه Stable Open eta 3 را دریافت کرده اند که منجر به حذف اطلاعات آنها می شود. این اطلاعات برای بررسی و اصلاح با تیم نرم افزار به اشتراک گذاشته شده است.” در غیر این صورت ، از نصب خودداری کنید. ”

سیستم عامل اکسیژن در 3 کانال Ceta eta ، Open eta و Stable موجود است. ظاهراً ، کاربران کانال Open eta به روزرسانی دریافت می کنند که به طور تصادفی اطلاعات کاربر را از کانال محصول فعلی حذف می کند.

طبق تأیید رسمی وان پلاس ، تیم نرم افزاری این شرکت در حال کار بر روی این موضوع هستند ، اما یک مسئله سوال برانگیز وجود دارد ، و اینکه چرا آنها به روزرسانی را متوقف نمی کنند تا دیگر تلفن آسیب نبیند.

با این حال ، وان پلاس به کاربران توصیه می کند از اطلاعات دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و همچنین از نظر وجود به روزرسانی های Open eta بررسی کنند. در غیر این صورت ، کاربران باید از نصب آن خودداری کنند.