ایرانسل در شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره روابط عمومی ایران ، نشان “تعالی روابط عمومی” را با بالاترین امتیازات ارزیابی های تخصصی دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی (ISPR) با حضور تعدادی از فعالان ارتباطات کشور و همچنین حضور آنلاین تعداد زیادی از فعالان ارتباطات ایرانی و بین المللی در خانه فرهنگ و هنر دهیم برگزار شد. دکتر سوتلانا استاوریوا ، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) ، به صورت آنلاین برای حضار سخنرانی کرد.

رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) با اشاره به اینکه در دهه گذشته روابط عمومی از طریق رویکردهای ارتباطی از بالا به پایین و با هدف آگاهی عمومی تعریف شده است ، گفت: “امروزه ما در جهانی زندگی می کنیم که افراد رابطه قوی بین گفتار و کردار دارند.” و حاضران. میپرسند.

وی افزود: “ماموریت امروز ما ، به عنوان ذینفعان روابط عمومی ، تقویت رابطه بین گفتار و عمل ، از طریق کمپین های ارتباطی و روابط عمومی بر اساس هدف ، اعتماد و اخلاق است.”

در بخش شناسایی برندگان شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ، روابط عمومی ایرانسل که دارای بالاترین امتیازات ارزیابی تخصصی است ، توسط دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایران سلول نشان “روابط عمومی برجسته” را دریافت کرد. اخذ شده.

ایران همچنین تندیس “جایزه ملی بهترین روابط عمومی در ارتباطات الکترونیکی و مجازی” را از شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره بهترین روابط عمومی ایران دریافت کرد.

روابط عمومی در ایران فروش همیشه با ایجاد و گسترش سازوکارهای ارتباطات دیجیتال ، به ویژه در هنگام شیوع ویروس کرونا ، ارتباط ایران با افکار عمومی و واکنش رسانه ها بیش از هر زمان دیگری سعی در دستیابی به اهداف ایران به عنوان “اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران” داشته است. تقویت و انجام مسئولیت اجتماعی آن.

شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) برگزار شد ، عملکرد روابط عمومی شرکت ها ، موسسات  و سازمان های مختلف را از طریق روش های علمی و تحقیقاتی ، با مشارکت اساتید ایرانی و بین المللی ارزیابی کرد. بایدها و نبایدها و تغییر در پیشرفت روابط عمومی ، ارزیابی های لازم و ارائه روابط عمومی بهتر.

این پلاک به دلیل رعایت استانداردهای تعالی در ارتباطات ، علاقه ویژه به تعالی و تمایز در “زمینه های مختلف فعالیت های روابط عمومی” و تلاش های مستمر برای بهبود کیفیت فعالیت ها و خدمات ارتباطی ، به ایران Sale برای نشان روابط عمومی برجسته اهدا شد.