بسیاری از کاربرانی که از Macook Pro تولید شده در اواخر سال 2013 یا اوایل سال 2014 استفاده می کنند ، گزارش دادند که دستگاه های آنها پس از به روزرسانی در Mac OS ig Head با مشکل روبرو شده اند. مقاله جدیدی در فروم MacRomors توسط بسیاری از افراد نظر داده شد و مقاله نشان داد که چنین مشکلی در میان تعداد زیادی از کاربران وجود دارد. البته دانستن اینکه چنین مواردی در تالارهای گفتمان پشتیبانی اپل و Reddit نیز وجود دارد ، کار دشواری نیست.

این افراد گفتند که در طول به روزرسانی Mac OS ig Head ، دستگاه آنها صفحه سیاه نشان می دهد و مراحل مختلف بازنشانی (از جمله NVRAM ، SMC ، حالت ایمن و بازیابی اینترنت) نمی توانند چنین مشکلی را حل کنند ، بنابراین نمی توان آنها را تعمیر کرد. از صفحه سیاه خلاص شوید.

به نظر می رسد بیشتر این مسائل مربوط به افرادی است که از Macook Pro تولید شده در اواخر سال 2013 یا اوایل سال 2014 استفاده می کنند. با این حال ، مشخص نیست که آیا همه کاربران این دستگاه ها با مشکلی روبرو شده اند یا اینکه این مشکل قبلاً برای برخی از آنها رخ داده است. دانستن اینکه Macook Pro ذکر شده جدیدترین دستگاه پشتیبانی شده توسط Mac OS ig Head است که بسیار خوب است.

یک کاربر Reddit ادعا کرد که پس از بازدید از فروشگاه اپل ، آنها خواسته اند که دستگاه خود را برای تعمیر در آنجا نگه دارند. یکی دیگر از اعضای انجمن پشتیبانی اپل در بیانیه ای گفت که مهندسان اپل دلیل این مشکل هستند و کوپرتینو پای باید از این موضوع آگاه باشد.

تا زمانی که مقامات اپل توضیحات و راه حل هایی به کاربران ارائه ندهند ، به نظر می رسد دارندگان این محصولات نباید برای به روزرسانی macOS ig Sur عجله کنند و اقدامی انجام دهند.