ساکنان کوپرتینو نام خود را به عنوان اولین تلفن های بی سیم ثبت کرده اند. اما مطالعات اخیر نشان داده است که فروش AirPads کاهش یافته و بازار این محصول از 41 به 29 درصد رسیده است. به نظر نمی رسد اپل برای آنچه که باید باشد مهم است ، زیرا تعداد 29 درصد بیشتر از رقبای خود است.

طبق گزارشی که توسط موسسه تحقیقات Counterpoint منتشر شده ، در سه ماهه سوم سال 2020 ، کاهش تلفن های همراه اپل نشان دهنده افت فروش AirPads نیست ، اما رقبا یک کوپرتینو ، اما مهمتر از آن ، نام تجاری Xiaomi عملکرد بهتری داشت. بازار آنها گسترش یافته است. فروش اصلی اپل و شیائومی بسیار متفاوت است. اپل اکنون AirPods را با قیمت های گران به فروش می رساند ، در حالی که خرده فروشان چینی هدفون را بدون هیچ هزینه ای با قیمت مناسب (بین 20 تا 50 دلار) می فروشند.

اما با وجود عملکرد چشمگیر ، شیائومی به نیمی از فروش AirPads خود نرسیده است. به نظر می رسد یکی از دلایل فروش بالای AirPads یک اکوسیستم iOS بسیار جذاب و سازمان یافته است. وقتی کسی AirPod می خرد ، این کار واقعاً کار را برای او بسیار راحت می کند. یکی از دلایل مهم سهولت پیری ، AirPad و iPhone یا iPad است. به این ترتیب نیازی به رفتن به Software Set و انجام تنظیمات خاص نیست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که قاب AirPad را باز کنید ، روی دکمه اتصال در صفحه آیفون یا آیپد خود ضربه بزنید و بقیه را روی این دو محصول بگذارید.

بله ، مسئله هزینه برای بسیاری از کاربران مسئله مهمی است. زیرا AirPads Max در حال حاضر با قیمت 549 دلار در دسترس مشتریان است. با این حال ، ویژگی های این محصول در هدفون Sony WH-1000XM4 با قیمت 349 دلار و همینطور ، 200 موجود است. در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد البته برای هیجان انگیزتر شدن رقابت ، به نظر می رسد که اپل قصد دارد AirPads Max ارزان تر را به زودی با قیمت 349 دلار اعلام کند. اما تاکنون زمان مشخصی برای این روز تعیین نشده است.

اپل احتمالاً تا مارس سال جاری (2021) از تلفن های بی سیم AirPads 3 و احتمالاً AirPads Pro 2 رونمایی خواهد کرد. معرفی این دو محصول به بازار سرمایه گذاری اضافی تلفن همراه کوپرتینو را تضمین می کند. اما باید منتظر ماند و دید که چگونه با راه اندازی AirPads 3 و AirPads Pro 2 تعداد تغییر می کند.